Prigovori, prijedlozi i pohvale

BANKA KOVANICA d.d. u poslovanju s klijentima želi osigurati zadovoljavajuću kvalitetu usluge i transparentnost u poslovnom odnosu s ciljem postizanja najvećeg mogućeg povjerenja klijenata u Banku i s ciljem pružanja izvrsne usluge. 

Cijenimo Vaše prigovore, prijedloge i pohvale jer nam u velikoj mjeri pomažu u procesu daljnjeg poboljšanja i razvoja kvalitete usluge i proizvoda.

Kako bismo mogli adekvatno obraditi Vaš prigovor, prijedlog i/ili pohvalu, molimo da popunite sljedeća polja traženim podacima:

Ovo polje je obavezno.
Ovo polje je obavezno.
Ovo polje je obavezno.
Ovo polje je obavezno.
Ovo polje je obavezno.
Ovo polje je obavezno.
Ovo polje je obavezno.
Ovo polje je obavezno.
Ovo polje je obavezno.
O
Pristupačnost
Kontrast +
Podcrtaj poveznice
Veličina teksta
Razmak teksta
Isključi Animacije
Disleksički font
Veličina pokazivača
Vodič za čitanje
Poništi sve
Premjesti
Zatvori
Accessibility by